ASINFO - Карпати, Крим, Азов, Чорногорія.

Головна

Контакти:
тел. (+38097) 298-54-96
        (+38095) 86-34-999
info@asinfo.com.ua


Часті запитання

Якщо Ви бажаєте забронювати номер в готелі або тур за допомогою нашого сайту, Вам достатньо зробити 3 простих кроки: 

1
Обрати цікаву пропозицію
2
Заповнити форму замовлення
3
Натиснути кнопку "Замовити"

Крок 1. Вибрати готель чи тур.
Ознайомитись з пропозиціями готелів Ви можете у розділі «Готели-бронь», цікаві тури знаходяться у розділі «Тури-бронь». Відгуки про готелі допоможуть Вам зробити правильний вибір. Якщо Ви сумніваєтеся у правильності вибору курорту чи готелю, бажаєте отримати консультацію, Ви можете написати нам листа на електронну пошту info@asinfo.com.ua із зазначенням усіх Ваших побажань.

Крок 2. Заповнення заявки.
Надсилання заявки ні до чого Вас не зобов'язує та не є бронюванням. Після отримання заявки менеджер уточнить наявність місць і зв'яжеться з Вами. Персональні відомості, зазначені в заявці, будуть використані тільки для зв'язку з Вами та оформлення бронювання. Після завершення нашої співпраці Ваші дані із заявки будуть видалені.

Крок 3. Замовлення | Бронювання | Відмова
Замовлення
Після надсилання заявки, Ваше замовлення стає на чергу на обробку нашими фахівцями. Протягом доби (крім вихідних: субота, неділя) з моменту оформлення заявки ми зв'яжемося з Вами електронною поштою та повідомимо наявність вільних місць.
Підтвердження
Отримавши відповідь від менеджера на Ваш запит, Ви підтверджуєте бажання забронювати номер в готелі або турі, ми виставляємо Вам рахунок на оплату послуг. Ви оплачуєте вказану суму передоплати (від 10% до 100%, залежно від умов бронювання) у будь-якому комерційному банку. Після того, як зазначена у рахунку сума приходить на наш розрахунковий рахунок, ми надсилаємо Вам підтвердження броні з необхідними для зв'язку контактними даними:
- для готелів: адреса та контактна інформація, Ваші дані, дати в які Ви відпочиваєте, номер, кількість осіб, сума сплачена та залишок до оплати на місці.
- для турів: контактна інформація керівника групи, Ваші дані, дати в які проводиться тур, кількість осіб, сума сплачена за тур.
Відмова
Якщо Ви, отримавши відповідь від менеджера на Ваш запит, відмовляєтеся від бронювання номера в готелі або турі, Ваша заявка видаляється.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Які гарантії того, що зробивши передоплату, послуги будуть надані?

 - свідоцтво на право провадження підприємницької діяльності тут . Ліцензії на право здійснення туристичної діяльності в 2010 році в Україні були скасовані, однак ми все одно розміщуємо її копію, щоб Ви бачили що ми не випадкові люди в туризмі (копія ліцензії тут )
- наш сайт існує з 2002 року. За цей час портал наповнився не лише інформаційними матеріалами, а й відгуками відвідувачів та наших клієнтів
 - у нас зараз кілька туристичних порталів, які знаходяться на платних серверах і мають домени третього рівня. Інформацію про власника доменів можна отримати у Інтернеті (https://hostmaster.net.ua/?domadv).
- з кожним роком ми пропонуємо нашим клієнтам нові послуги, збільшуємо кількість пропозицій відпочинку
- практично вся інформація, надана на сайті, вивчена та перевірена нами. Фотоматеріали зроблені нами чи надіслані вдячними туристами.
- оцінку нашій роботі дають у форумі, відгуках про запропоновані нами пропозиції

ВАЖЛИВО!!! отримавши підтвердження броні, Ви можете відразу зателефонувати нашим партнерам (готелю, готелю тощо), які Вам підтвердять бронь.

Яким чином внести передоплату?

Способи оплати:

по Україні:

Безготівковий розрахунок (для фізичних осіб)
Після підтвердження наявності місць ми виставляємо рахунок на передоплату факсом або сканований електронною поштою. Протягом 2-х днів Ви повинні будете сплатити цей рахунок у будь-якому комерційному банку України.

Комісія банку за обслуговування . Залежно від суми в рахунку банк візьме з Вас комісію за обслуговування від 2%, залежно від умов банку. Кожен банк має свій відсоток за обслуговування.  

Безготівковий розрахунок (для юридичних та фізичних осіб – підприємців)
Шляхом переказу грошей з Вашого рахунку на наш розрахунковий рахунок або оплата через касу банку.

Комісія при оплаті з Вашого розрахункового рахунку на наш рахунок – згідно з тарифами Вашого банку.

ВАЖЛИВО! Усі витрати на внесення передоплати (банківські послуги) лягають на Вас.  

Як отримати підтвердження бронювання послуг після внесення передоплати?
Після отримання передоплати ми надсилаємо підтвердження бронювання електронною поштою у вигляді сканованої копії, за бажанням можемо надіслати рекомендованим листом на Вашу домашню адресу (послуга по Україні).

Порядок ануляції замовлення
Загальні правила ануляції бронювання та дії, у разі не заїзду, визначені у договорі, який надсилається Вам після підтвердження гостинності забронювати номер у готелі або тур. Звертаємо Вашу увагу на те, що деякі пропозиції не підлягають ануляції або зміні. Будь ласка, майте на увазі, що з Вас може бути взята плата за ануляцію замовлення відповідно до умов договору щодо ануляції або не заїзду до готелю (плата залежить від строків ануляції).

Різне
Якщо не зазначено інакше, все програмне забезпечення, необхідне для надання наших послуг та/або використовуване на нашому веб-сайті, та права на інтелектуальну власність (включно з авторськими правами) належать ASINFO.com.ua, її постачальникам або провайдерам. Дані правила та умови, а також надання наших послуг регулюється та здійснюється відповідно до українського законодавства. Усі спірні питання, що виникають на ґрунті даних загальних правил та умов та наданих нами послуг, мають розглядатися виключно у компетентних судах України.

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Виїзд за кордон
Авіаперевезення: норми провезення багажу
Авіаперевезення: заборонені предмети
Авіаперевезення: правила провезення багажу
Категорії готелів
Типи номерів
Правила виїзду з дітьми





Статистика




Copyright © 2002 - 2024 "ASINFO"
Материали та фото захищені авторським правом. Використання материалів без дозволу авторів заборонено.